.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد 6 هزار فرصت شغلی در مازندران توسط بنیاد برکت
نماینده‌ی مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از ایجاد 6 هزار فرصت شغلی در مازندران در نتیجه‌ی اقدامات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی با اشاره به ساخت مدارس و توسعه‌ فضاهای آموزشی در استان مازندران توسط بنیاد برکت، گفت: نهضت مدرسه‌سازی این بنیاد در مازندران بی‌مثال است.

نماینده‌ی ساری و میاندرود هم‌چنین درباره‌ اقدامات بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: تاکنون بنیاد برکت پیشنهاداتی در رابطه با مدرسه‌سازی در این منطقه داده است و ضمناً ساخت یک درمانگاه مجهز را نیز در دستور کار خود دارد.

وی با تأكید به اینكه کاهش محرومیت و افزایش تولید، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و رونق کسب و کار از نتایج زحمات و سرمایه‌گذاری بنیاد بركت در استان مازندران است، بیان کرد: رویکرد بنیاد بركت در استان توسعه‌محور همراه با پیشرفت و آبادانی است و تاکنون چندین طرح اقتصادی، مدرسه و مسجد اقدامات زیربنایی توسط این بنیاد به بهره‌برداری رسیده است.

دامادی با اشاره به اقدامات بنیاد بركت در بیمه‌ی روستایی و تلاش برای توسعه‌ی بهداشت در استان، گفت: حتی در بحث طوفان و آسیب‌هایی كه به كشاورزان و دامداران و روستایی‌ها وارد شد، بنیاد برکت به‌طور كامل و سریع افراد بیمه شده را تحت پوشش قرار داد و خسارت‌دیدگان را مورد حمایت قرار داد.

دامادی با بیان این‌که بنیاد برکت در استان مازندران منشأ خیر و برکت، ایجاد اشتغال و کاهش محرومیت شده، گفت: مردم مناطق محروم استان قدردان خدمات بنیاد برکت هستند، چرا که با اقدامات زیربنایی انجام گرفته شده، روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های استان شتاب بیش‌تری گرفته است.

دامادی با اشاره به این‌كه با برنامه‌ریزی و مدیریت بنیاد جهادی بركت بیش از 6 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در امور توانمندسازی اقتصادی و امور زیربنایی انجام شده است، بیان کرد: ساخت بیش از 10 باب مدرسه در روستاهای شهرهای مختلف این استان نیز گواه خدمات بی نظیر و جهادی این سربازان كشور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم در پایان از مسئولان بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواست كه با استفاده از نظرات و مشورت‌های نمایندگان استان و شهرهای محروم، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را تسریع بیش‌تری ببخشند./ایسنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.348 seconds.